18 Mart 2009 Çarşamba

Bugün



bugün kelimelerin bittiği bu yerde
yeni bir gün batımının daha geçtiği bu yerde
içinde bin bir sır barındırdığım ,
oturduğum bu yerde;

kelimelerimi sana döküyorum...

aslına bakarsan biraz üşüyorum,
ama bazen soğuğu da seversin değil mi?
kâr ı okşamak gibi güzel başka çok az duygu var
kedileri saymazsak...

ben bugün bir yerlerde kaybolmak istiyorum
şiirlerimde bolca imla hatası yapmak
cümlelerimde tutarsız davranmak istiyorum
ben bugün , sadece bugüne rest çekmek istiyorum

sana gelince...
sen bugün napıyorsun?

aslında bazen çok kızıyorum kendime
çünkü eğer seninkiler gibi gözlerim olsaydı belki
belki daha yumuşak davranabilseydim kendime...
neyse...

bugün bir belki için çok fazla...
içimi sana dökmek istedim aslında
belki bir şiir gibi olmayacak asla ; yada
hani derler ya: "yaşadıklarımız öldürdüklerimizdir..."
evet, hiç bir zaman öldürdüklerimiz gibi olmayacak

ve ben bugün burda güne bu şiirle başlayıp
seni içine katarken cümlelerin bazılarında
ellerinde bir tutam yaz yağmuruna güneşi, gülüşü
ekleyebileceğin çok mutlu yaz günleri diliyorum sana
hem ne demiş şair:

"Kim ne derse desin ben bu günü yakıyorum
Yeniden doğmak için çıkardığım yangından."

(---özel birisi için..---)